ÜRÜNLER

1. Ürünü kullanmaya başladıktan sonra üründe beklenmeyen bir kusur oluşursa ne yapmalıyım?

Ürünleri yıkama ve kullanma talimatlarına uyarak kullanmanıza rağmen üründe beklenmedik bir kusur oluşması durumunda bize ulaşarak detayları iletmenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri ekibimiz talebinizi inceleyecek, sizden fotoğraf, video vb. bilgiler talep edecek ve değerlendirecektir. Yapılan inceleme sonrası kusurun tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda değişim/iade işlemi yapılabilmektedir.

2. Doğru bedeni nasıl seçerim?

Sitemizdeki ürün sayfalarında yer alan beden tablolarından vücut ölçülerinize göre uygun bedeni seçebilirsiniz.

3. Sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

E-ticaret siparişleriniz veya macbeat.com.tr ile ilgili bilgi almak için: İletişim Formu'nu doldurarak dilediğiniz zaman bize iletebilirsiniz. 24 saat içinde size dönüş yapılacaktır.

Bunun haricinde hafta içi 09:00 – 18:00 arasında 0212 970 16 86 no’lu telefon numarasından da bize ulaşabilirsiniz.

ÜYELİK

1. Nasıl üye olabilirim?

Yeni bir üyelik oluşturmak için ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan "Hesabım" linkinden kaydolabilirsiniz. Ayrıca sepetinize ürün ekledikten sonra yönlendirildiğiniz adres sayfasından da yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

2. Üye olmadan Sipariş verebilir miyim?

Sitemizde üye olmadan da alışverişiniz yapabilirsiniz. Siparişinizi size doğru bir şekilde teslim edebilmemiz için teslimat bilgilerinizi doldurup, ödeme yaparak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

3. Şifremi unuttum, ne yapmam gerekli?

Hiç sorun değil, şifrenizi unutursanız, yeni bir şifre oluşturabilirsiniz."Şifrenizi mi Unuttunuz" butonuna tıklayıp e-mail adresinizi girmeniz yeterli olacaktır. Yeni şifreniz size mail yoluyla gönderilecektir. Dilerseniz hesabınıza giriş yaparak "Hesap Bilgisi" bölümünde şifrenizi değiştirebilirsiniz.

SİPARİŞLER

1. Siparişim henüz dağıtıma çıkmamışsa adres bilgisini değiştirebilir ya da siparişimi iptal edebilir miyim?

Sipariş verildikten sonra ürün veya adres değişimi yapılamamaktadır. Bu durumda siparişi iptal veya iade ettikten sonra yeni sipariş verebilirsiniz. Siparişlerin iptal edilebilmesi için ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamamış olması gerekiyor. İptal talebiniz olması durumunda bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Sipariş statüsü kontrol edildikten sonra uygun olanlar iptal edilebilir aksi bir durumda sipariş teslim edildikten sonra iade edebilirsiniz.

2. Sipariş verdiğim ürünleri değiştirebilir miyim?

Sipariş verildikten sonra ürün değişimi yapılamamaktadır. Değiştirmek istediğiniz ürünü kullanılmamış olarak tarafımıza iade olarak gönderebilir sonrasında yeni ürünü veya bedeni satın alabilirsiniz.

3. Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme amaçlı SMS ve e-mail göndereceğiz. E-mailin içerisindeki kargo takip linkini tıklayarak kargonuzu takip edebilirsiniz.

4. Yanlış ürünü veya siparişi teslim aldıysam ne yapmalıyım?

Size yanlış bir ürün veya sipariş teslim edilmesi durumunda bize ulaşarak detayları iletmenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri ekibimiz talebinizi inceleyecek, sizden fotoğraf, video vb. bilgiler talep edecek ve değerlendirecektir. İncelemeler sonrası tespite bağlı olarak stok durumuna göre yeni ürün/sipariş gönderimi veya iade yapılabilir.

5. Siparişim eksik teslim edilirse ne yapmalıyım?

Siparişinizde eksik ürün olması durumunda bize ulaşarak detayları iletmenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri ekibimiz talebinizi inceleyecek, sizden fotoğraf, video vb. bilgiler talep edecek ve değerlendirecektir. İncelemeler sonrası tespite bağlı olarak stok durumuna göre yeni ürün/sipariş gönderimi veya iade yapılabilir.

6. Teslimat adresim ve fatura adresim farklı olabilir mi?

Evet. Teslimat ve fatura adresiniz farklı olabilir.

7. Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Sitemizde alışverişinizi güvenli bir şekilde tamamlamanıza önem veriyoruz, bunun için sitemizde “İyzico” ödeme altyapısı kullanılmaktadır. Siparişlerinize ait ödemenizi tamamlamak için Kredi Kartı, Sanal Kart veya Banka Kartı kullanabilirsiniz. 

8. Kargo ücretleri nedir?

Kargo ücreti 1000TL’ye kadar olan siparişlerde 35TL, 1000TL ve üzerindeki siparişlerde ise ücretsizdir.

9. Sipariş ettiğim ürün ne kadar sürede teslim edilir?

Haftaiçi saat 14:00’e kadar verilen siparişler 24 saat içinde kargoya verilmektedir. Kargonuz mobil bölgeler hariç teslimat adresinize ortalama 2-4 iş günü arasında teslim edilir. Mobil bölgelere ise kargo firmasına bağlı olarak haftanın belli günleri teslimat yapılmaktadır.

10. Yurtdışına teslimatınız var mıdır?

Maalesef şu anda yurt dışına teslimatımız bulunmamaktadır.

İADE

1. Ürün iade süresi kaç gündür?

İade etmek istediğiniz ürünleri teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde kullanılmamış ve orijinal ürün ambalajıyla birlikte iade edebilirsiniz.

2. Etiketi çıkarılmış ürün iade edilebilir mi?

Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır. Termos ve şişelerde ürün koruma bandı çıkarılan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

3. Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade etmek istediğiniz ürünleri size ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde kullanılmamış ve orijinal ürün ambalajıyla birlikte Aras kargo firmasına 1314338011109 iade kodu ile fatura üzerindeki iade bölümünü doldurarak gönderebilirsiniz. Aras Kargo şubesine gittiğinizde firma yetkilisine iade kodunuza ek olarak "ARVATO LOJİSTİK / MACBEAT proje adını da iletmenizi önemle rica ederiz. İade ürününüz Macbeat yetkilileri tarafından incelenerek, iade şartlarına uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2-5 iş günü içerisinde bankanıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 2-7 iş gününü bulabilmektedir.

  • Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır. Mataralarda ürün koruma bandı çıkarılan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.
  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişler iade faturası kesilmediği takdirde iade alınamamaktadır.
4. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişlerin iptal edilebilmesi için ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamamış olması gerekiyor. İptal talebiniz olması durumunda bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Sipariş statüsü kontrol edildikten sonra uygun olanlar iptal edilebilir aksi bir durumda sipariş teslim edildikten sonra iade edebilirsiniz.

5. Gelen ürün hasarlı, defolu ya da sipariş ettiğim ürün değilse ne yapmalıyım?

Size yanlış, eksik veya hasarlı bir ürün veya sipariş teslim edilmesi durumunda bize ulaşarak detayları iletmenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri ekibimiz talebinizi inceleyecek, sizden fotoğraf, video vb. bilgiler talep edecek ve değerlendirecektir. İncelemeler sonrası tespite bağlı olarak stok durumuna göre yeni ürün/sipariş gönderimi veya iade yapılabilir.

6. Ürünleri iade etmenin koşulları nelerdir?

Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır. Mataralarda ürün koruma bandı çıkarılan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurumsal ise iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişler iade faturası kesilmediği takdirde iade alınamamaktadır.

7. Geri ödememi ne zaman alabilirim?

İade ettiğiniz ürünler depomuza ulaştığında Macbeat yetkilileri tarafından incelenerek, iade şartlarına uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2-5 iş günü içerisinde bankanıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 2-7 iş gününü bulabilmektedir.

8. Sipariş verdiğim ürünleri değiştirebilir miyim?

Sipariş verildikten sonra ürün değişimi yapılamamaktadır. Değiştirmek istediğiniz ürünü tarafımıza iade olarak gönderebilir sonrasında yeni ürünü veya bedeni satın alabilirsiniz.

9. İade kargo bedeli ücretli mi?

İadelerinizi Aras kargo firmasından 1314338011109 iade kodu ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması ile veya iade kodu kullanmadan yapacağınız iade gönderimlerinde kargo bedelini sizin ödemeniz gerekmektedir.